Omröstning 2016

Moderator: Moderatorer

Omröstning 2016

Inläggav Sailor-Martin » tor 01 dec 2016, 22:25

Omröstningen 2016 startar nu, efter (till slut...) mail med tidplan från IC Rainer.

Först ut är förslag på 2nd IC, HAC och svenska poster som NC, 2nd NC, GCs mfl.

Jag har inte hört om någon som vill sluta till 2017, förutom att jag själv gärna slipper att vara 2nd NC men kan kvarstå som kassör. Vi skulle alltså behöva någon som vill ta rollen som 2nd NC.

Enligt Rainer är det försent att lägga internationella regelförslag (han har inte fått in några, men har å andra sidan inte skickat ut tidplan för när de ska skickas in...). Däremot borde det fortfarande gå att lämna in svenska regelförslag, men då är det bråttom, bråttom! (exakt hur bråttom vet jag inte riktigt, men typ nu skulle jag gissa).

Vi ska skicka in förslag på kandidater till Rainer senast 7/12 så senast 6/12 måste era förslag komma in. Skriv förslag här eller maila Tomas eller mig! Förslag till HAC ska ha en motivering om varför personen bör få HAC i år.

/Martin
Användarvisningsbild
Sailor-Martin

Re: Omröstning 2016

Inläggav Sailor-Martin » ons 14 dec 2016, 20:39

Nu kan du delta i årets omröstning. Du som tävlat i svenska cupen under 2015 och/eller 2016 eller varit administratör i ACES har rösträtt.

Du hittar röstningsformuläret och instruktioner här: http://www.8loop.net/aircombat/Aces_omrostning_2016.docx

Har du problem att läsa Word-filen kan du prova PDF istället: http://www.8loop.net/aircombat/Aces_omrostning_2016.pdf

Din röst ska vara inne som senast den 23:e december, men chansa inte utan posta din röst nu! (Man vet ju aldrig, det är mycket som postas så här i juletider så bäst att vara på den säkra sidan) :shock: :roll:

NC Tomas Feldt arrangerar omröstningen och hälsar att han är ledsen att det tog lite tid innan omröstningsblanketten blev klar.

/Martin
Användarvisningsbild
Sailor-Martin

Återgå till Anslagstavla